مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در کانون های فهمای بام ایران برگزار می شود

مظاهری گفت: مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» به مناسبت اربعین حسینی در ۲ بخش عمومی و نوجوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» به مناسبت اربعین حسینی در ۲ بخش عمومی و نوجوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرکت کنندگان به سوالات چهارگزینه ای کتاب «جاذبه حسینی» گزیده بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ۲ موضوع حضرت زینب (س) و اربعین حسینی از انتشارات انقلاب اسلامی پاسخ می دهند.

 

وی ابراز کرد: شرکت کنندگان از قسمت های دیگر بخش عمومی، کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» از قیصر امین پور که شرکت کنندگان پس از استماع کتاب به سوالات سه گزینه ای پاسخ می دهند.

 

مظاهری گفت: در بخش نوجوان شرکت کنندگان از کتاب «امام حسین (ع)» که از انتشارات مسجد مقدس جمکران است باید پس از مطالعه کتاب به سوالات چهار گزینه ای پاسخ دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری مهلت شرکت در این مسابقه را تا ۳۰ مهر ماه جاری عنوان کرد و گفت: به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه هر مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز است گفت: هر کانونی که حداقل ۲۰ نفر از اعضای آن در مسابقه شرکت داشته باشد ۱۰۰ امتیاز برای کانون مربوطه محسوب می شود.

 

مظاهری گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری جهت شرکت در این مسابقه باید به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 979237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha