صعود به ۴۰ قله کشور در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

امیر فولادی از صعود تیم های کوهنوردی ارتش به ۴۰ قله در کشور به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اقدامات تربیت بدنی ارتش در هفته دفاع مقدس گفت: تربیت بدنی نیروهای تابعه ارتش (زمینی، هوایی، دریایی، پدافند) همه ساله به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان در دفاع مقدس اقدام به برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی می کند که این برنامه ها با هماهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.

 

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش اظهار کرد: این برنامه ها در سراسر ارتش و تمام پادگان ها به شکل متنوع برگزار می شود. برای اجرای این برنامه ها ابلاغیه ای به تمام نیروهای تابعه صادر شده است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس 40 صعود توسط کوه نوردان در اقصی نقاط میهن اسلامی پیش بینی شده است که نمونه آنها قله دماوند و در سایر یگان ها با توجه به نزدیکی آنها به قله های مورد نظر برگزار می شود.

 

امیر فولادی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت انتشار این بیماری تلاش کردیم در اجرای برنامه ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و برنامه هایی که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود، بیشتر فعالیت های ورزشی در نظر گرفته شده که برخورد کمتری در آنها پیش بینی شده و به شکل انفرادی برگزار می شود و از اجرای برنامه هایی مانند کشتی، جودو و ورزش های رزمی که برخوردهای ورزشکاران بیشتر بوده  ، اجتناب شده است.

 

رئیس سازمان  تربیت بدنی ارتش تصریح کرد: برای بازنشستگان ارتش، خانواده های آنها، بانوان، کارکنان وظیفه و پایور در رشته های مختلف مانند دومیدانی، آمادگی جسمانی، جهت یابی، تیراندازی و سایر ورزش های انفرادی در نظر گرفته شده است. در رشته های دونفری نیز تنیس روی میز، تنیس خاکی و بدمینتون گنجانده ایم.

 

امیر فولادی از تجلیل تعدادی از یادگاران دفاع مقدس در رشته های ورزشی خبر داد و گفت: این مراسم با حضور معاون هماهنگ کننده ستاد ارتش در صبحگاه برگزار شد. در این مراسم 6 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در رشته های ورزشی تقدیر شدند.

کد خبر 979283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha