وزیر جهاد کشاورزی وارد خراسان جنوبی شد

«کاظم خاوازی» وزیر جهادکشاورزی امروز برای سفری دو روزه وارد استان خراسان جنوبی شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان این خطه کویری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کاظم خاوازی»، وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر امروز (۱۳ مهر) وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال محمد صادق معتمدیان استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

 

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در گلزار شهدای شهرستان بیرجند ضمن قرائت فاتحه با آرمانهای شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.

 

بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش عالی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان خوسف و مجتمع پرورش شترمرغ از جمله برنامه های سفر دو روزه وزیر جهاد کشاورزی به این استان کویری است.

 

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در اولین روز حضور خود در استان خراسان جنوبی در نشست هم‌اندیشی با نخبگان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی استان دیدار و گفتگو می‌کند.

 

در ادامه بازدید از مجتمع کشت و صنعت بیدمشک و افتتاح پروژه‌های آبیاری تحت فشار خراسان‌ جنوبی در سطح ۲ هزار و ۳۵ هکتار از دیگر برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی است.

 

مهم‌ترین پروژه‌ای که فردا دوشنبه(۱۴ مهر) با حضور خاوازی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، پروژه آب‌رسانی به ۴۰ محله عشایری بمرود در شهرستان مرزی زیرکوه به نمایندگی از پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی در سطح کشور، با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری است. در این طرح ۶۲۰ خانوار عشایری از آب سالم و بهداشتی تا افق ۱۴۰۴ برخوردار می‌شوند و آب مورد نیاز ۶۵ هزار راس دام نیز تامین خواهد شد.

کد خبر 979327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha