اعمال دید کلان برای تحقق اهداف فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج «حضرت احمدبن موسی(ع)»

نعمتی گفت: برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده اجتماعی، امنیتی و فرهنگی باید فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج «حضرت احمدبن موسی(ع)» با دید کلان دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن نعمتی»، امروز (یکشنبه 13 مهر) در نخستین جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج «حضرت احمدبن موسی(ع)» پس از انتصاب فرمانده جدید این پایگاه مقاومت گفت: لازم است تا با افزایش برنامه های فرهنگی و اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج «حضرت احمدبن موسی(ع)» برای تبدیل آن به پایگاهی در خور این حرم مطهر بکوشیم.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) افزود: برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده اجتماعی، امنیتی و فرهنگی باید فعالیت های این پایگاه با دید کلان دنبال شود.

وی اضافه کرد: این پایگاه آمادگی لازم را برای توسعه برنامه های مختلف خود اعلام می کند و خوشبختانه تا کنون همواره شاهد انجام اقدامات مطلوبی در فعالیت های این پایگاه مقاومت در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بوده ایم.

«علیرضا برزنده»، نیز در این نشست با اشاره به آغاز رسمی فعالیت پایگاه مقاومت «حضرت احمدبن موسی(ع)» گفت: فعالیت این پایگاه به طور رسمی از دی 97 آغاز شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک «حضرت قمر بنی هاشم (ع)» سپاه ناحیه بقیه الله شیراز افزود: پایگاه مقاومت «حضرت احمدبن موسی(ع)» می تواند در اجرای طرح محرومیت زدایی سپاه فجر فارس در محله بیات در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) نقش مطلوبی ایفا کند.

«احسان خازن» نیز در این نشست گفت: برخورداری پایگاه مقاومت «حضرت احمدبن موسی(ع)» از یک شورای منسجم، فعال و پویا رمز موفقیت آن است.

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج «حضرت احمدبن موسی(ع)» افزود: سامان دهی اعضای پایگاه مقاومت، جذب نیروی جدید از اقشار مختلف برای فعالیت، تدوین تقویم برنامه های نیمه دوم امسال و ... از اهم برنامه های این پایگاه است.

وی تصریح کرد: جریان سازی انقلابی و اشاعه تفکر انقلابی و مقابله با جنگ نرم از دیگر اهداف این پایگاه به شمار می رود که برای تبدیل پایگاه به عنوان پایگاه بسیجی ممتاز در تمام بخش ها تمام تلاش خود را به کار می بندیم.

کد خبر 979339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha