اعزام کادر درمانی به درمانگاه های  مرزی درگیر با کرونا

کریمی در مورد اقدامات بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در دوران کرونا گفت: ایجاد نقاهتگاه، و اعزام کادر درمانی به درمانگاه های مرزی درگیر کرونا از جمله اقدامات این نهاد برای مقابله با شیوع و درمان کرونا است.

محمدرضا کریمی در مورد عملکرد بسیج جامعه پزشکی در دوران کرونا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: ایجاد نقاهتگاه با همکاری سپاه محمد رسول الله در تهران بزرگ برای بیماران ترخیص شده از مراکز درمانی تامین اجتماعی تهران بزرگ یکی از اقدامات مهم این سازمان در دوران کرونا است.

 

مسئول بسیج پزشکی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمان برای درمان بیماران افزود: تقدیر از خانواده های شهدای سلامت سازمان تامین اجتماعی به صورت حضوری، تقدیر از کادر درمان مراکز درمانی تامین اجتماعی تهران بزرگ با حضور فرماندهان سپاه محمد رسول الله و اهدای هدایا به این کارکنان، برگزاری مراسم نامگذاری درمانگاه بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش به نام شهید مدافع سلامت این بیمارستان با حضور مسئولان لشکری و کشوری از جمله اقدامات این سازمان در دوران کرونا است.

 

وی با بیان اینکه برای مداوای بیماران کرونا شاهد ابتلای برخی از پزشکان به این بیماری هستیم، اظهار کرد: تقدیر از پزشکان مبتلا به کرونا در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی تهران بزرگ که در بیمارستان بستری هستند و در حال حاضر بهبود یافته اند، یکی از دیگر اقدامات این سازمان در دوران کرونا است. این پزشکان در راه خدمت رسانی به بیماران به ویروس کرونا مبتلا شدند که تلاش کردیم با اهدای لوح تقدیر و تندیس به مناسبت روز پزشک از آنها تشکر کنیم.

 

کریمی ادامه داد: اعزام کادر درمانی به درمانگاه های مرزی درگیر کرونا برای کمک به کادر درمان در آن مناطق از دیگر اقدامات ما برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا است.

 

مسئول بسیج پزشکی سازمان تامین اجتماعی گفت: اعزام تیم های تک تخصصی و چند تخصصی به مناطق محروم تهران و استان ها و همچنین مناطق سیل زده لرستان و خوزستان و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای مناطق زلزله زده کرمانشاه از اقدامات دیگر بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی است.

 

کریمی اظهار کرد: ایجاد پایگاه های درمانی در مرز مهران در ایام اربعین و همچنین پایگاه درمانی در مسیر نجف به کربلا در عمود 285 از اقدامات ویژه ما در ایام اربعین است که امسال با توجه به شیوع این بیماری این مراسم برگزار نمی شود.

 

کریمی اعزام تیم های تک تخصصی و چند تخصصی به شهرستان ها و استان های کم برخوردار را از برنامه های ویژه این مرکز عنوان کرد و گفت: اعزام تیم های پزشکی به همراه تجویز داروهای رایگان برای مناطق کم برخوردار از فعالیت های ویژه بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی است.

 

کد خبر 979344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha