پخش زنده مراسم اربعین حسینی از شبکه استانی گیلان

باقرزاده با بیان اینکه تجمع اربعین حسینی در شهرداری رشت به صورت مستقیم از شبکه گیلان و شبکه ملی پخش می شود گفت: در اربعین حسینی ارتباط زنده با کربلا معلی برقرار می شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدباقر باقرزاده» امروز(یک‌شنبه،۱۳ مهر) در چهارمین جلسه ستاد اربعین گیلان به ریاست «ارسلان زارع» استاندار گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد اظهارداشت: برنامه‌های ارزشمندی در اربعین حسینی از صدا وسیمای مرکز گیلان پخش می‌شود.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه این سازمان پوشش‌های ارزنده و فاخری در مناسبت‌های مختلف مذهبی با همکاری هنرمندان داشته است گفت: ۹ صبح روز پنج‌شنبه(۱۷ مهر) مراسم‌های اربعین در سراسر استان آغاز می‌شود و صدا و سیمای گیلان در ارتباط زنده با شهرستان‌ها این تجمعات را پوشش می‌دهد.


باقرزاده اذعان داشت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز اربعین مراسم اربعین حسینی در ارتباط زنده از شبکه گیلان و شبکه‌های ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پخش می‌شود.


وی با اشاره به اینکه مردم از شبکه‌ باران می‌توانند از مراسم اربعین حسینی فیض ببرند ادامه داد: کمک‌های مومنانه مردم رشت و دیگر شهرستان‌های استان در روز اربعین نیز پوشش خبری داده می‌شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان از ارتباط زنده شبکه گیلان با کربلای معلی در روز اربعین خبر داد و اظهارداشت: ارتباط مستقیم با دفتر خبری ایران در عراق در روز اربعین و پخش شور عزاداری‌های حسینی در کربلای معلی از شبکه استانی از دیگر برنامه‌هاست.

 

باقرزاده تصریح کرد: برنامه‌ای نیز با محوریت پیرغلامان حسینی گیلان در اربعین حسینی پخش می‌شود.

کد خبر 979407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha