نهضت خدمت رسانی ادامه دارد/ افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در کمیجان

کمیزی از افتتاح پروژه های محرومیت زدایی بسیج کمیجان همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «نعمت کمیزی» با اشاره به افتتاح پروژهای محرومیت زدایی سپاه در کمیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: خدمت رسانی و با مردم بودن افتخاری بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی و این بسیج خدمت رسانی همواره ادامه دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به انقلاب ایران انقلابی بزرگ در همه ابعاد است، افزود: دستگیری از نیازمندان و خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب، ایران اسلامی را در مقابل همه تهدیدات همه جانبه بیمه و پیروز می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب ادامه دهنده شهدای دشت کربلا هستند و با تاسی از آن بزرگ مردان گام در مسیری دشوار گذاشتند، بیان کرد: ادامه دادن راه شهدا و الگو قراردادن سیره شهدا نیاز امروز همه متولیان خدمت رسانی در انقلاب اسلامی است که هرکس به اندازه وسع خود موظف به انجام  تکلیف است.

 

این مقام مسئول به تهدید ها و توطئه های همیشگی دشمنان اشاره کرد و گفت: همدلی و همگرایی و در کنار مردم بودن جهادگران است که انقلاب اسلامی را در مقابل همه تهدیدات همه جانبه دشمنان قسم خورده انقلاب بیمه و پیروز می کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ضمن تقدیر از حضور و مشارکت نیروهای مردمی در کنار نیروی بسیجی گفت: حضور مردم در برهه های مختلف انقلاب اسلامی راهگشای خیلی از مشکلات پیش رو بوده است.

 

کمیزی ادامه داد: پشتوانه مردم و حضور پررنگ امت اسلامی در صحنه های مختلف نقشه های دشمنان را نقش برآب و پیروزی را آسان کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های همیشگی دشمنان قسم خورده انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همواره با دمیدن روحیه ناامیدی و برجسته کردن کمبود ها، تلاش در گمراهی اقشاره مختلف جامعه از این راه با عظمت دارند.

 

این مقام مسئول به پروژه های قابل افتتاح بسیج اشاره کرد و گفت: با تلاش های بی وقفه و جهادی جوانان مومن و انقلابی به حول قوه الهی شاهد افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در این شهرستان هستیم و امید است این پروژه ها گره گشای کار محرومین باشند.

کد خبر 979417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha