نظارت بر خصوصی‌سازی تقویت شود/گلایه واحدهای تولیدی از عملکرد بانک‌ها

خسروی اسفزار گفت: نظارت بر خصوصی‌سازی کارخانجات و واحدهای تولیدی باید تقویت شود تا در آینده با مشکلات زیادی مواجه نشویم که هزینه بر کشور تحمیل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» ظهر امروز (۱۳ مهر) در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با اشاره به گلایه های مردم نسبت به اجرایی نشدن وعده های دولت در خصوص تسهیلات مرتبط با کرونا، اظهار کرد: در هر زمینه ای همواره یک عده‌ای گلایه‌مندند اما باید توجه کنیم تا حق کسی ضایع نشود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهارت‌آموزی و توانمندسازی نیروی کار، گفت: توانمندسازی و مهارت‌آموزی جزو وظایف دینی است که توجه ویژه به آن موجب رونق و جهش تولید می‌شود.

 

خسروی اسفزار با تأکید بر حفظ حقوق کارگران افزود: در این زمینه اگر اداره کار و تأمین اجتماعی به لحاظ قانونی جایگاهی دارد باید مسئولیت خود را در موقع عقد قراردادها انجام دهد و در غیر این صورت باید جایگاهی برای خود بیابد.

 

وی با بیان اینکه با اشاره به ضرورت نظارت، ادامه داد: تصریح کرد: برخی کارخانه‌ها و واحدهای تولید خصوصی‌سازی شده مانند هفت تپه و دشت مغان در حال برگشت است چرا که در گذشته نظارت بر شیوه اجرای درست خصوصی‌سازی انجام نشده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظارت بر خصوصی‌سازی کارخانجات و واحدهای تولیدی باید تقویت شود تا در آینده با مشکلات زیادی مواجه نشویم که هزینه بر کشور تحمیل کند.

 

خسروی اسفزار به جاماندگان از یارانه اشاره کرد و گفت: در کل کشور بیش از سه میلیون جامانده از یارانه وجود دارد که این موضوع را مجلس پیگیری می‌کنیم اما تصمیم حداکثری موضع را مشخص می‌کند.

 

وی در ادامه با اشاره به گلایه‌های برخی از تولیدکنندگان نسبت به عملکرد بانک‌ها، تصریح کرد: برخی از کارخانه‌ها به واسطه مطالبات بانک‌ها تعطیل شده‌اند در حالی که بر اساس تأکیدات رئیس قوه قضائیه هیچ کارخانه‌ای به این دلیل نباید تعطیل شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با اجرای پروژه‌های اقتصادی و تولیدی در خوسف هیچ بیکاری در این شهرستان باقی نخواهند ماند.

کد خبر 979470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha