راه اندازی اتاق بین الملل «جوانان ایران» در استان فارس

ماهرانی گفت: اتاق بین الملل «جوانان ایران» در فارس با هدف توسعه کارآفرینی، بهبود تجارت های کوچک و بهره گیری از پتانسیل جوانان در حوزه صنعت استان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امید ماهرانی»، امروز (یکشنبه 13 مهر) در نشست تخصصی کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس گفت: تهیه بانک اطلاعاتی کامل از خدمات دستگاه های حامی کارآفرینی و نوآوری در استان فارس در یکسان سازی خدمات، عدم موازی کاری و شفاف سازی فعالیت های هر یک از دستگاه ها نقش موثری دارد.

رئیس کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس افزود: جزیره ای عمل کردن و نداشتن اطلاعات کافی از سوی فعالان اقتصادی در حوزه شرکت های دانش بنیان و نوآور در استان باید رفع شود.

وی اضافه کرد: 185 شرکت دانش بنیان و شمار فراوانی،  شرکت فناور در استان فعال است که موجب می شود فارس در کشور در این حوزه جایگاه خوبی داشته باشد.

ماهرانی تاکید کرد: برای افزایش کارکرد شرکت های دانش بنیان فارس، نیاز به تشکیل کنسرسیوم متشکل از دستگاه های حامی در استان داریم تا خدمات حمایتی مورد یکسان سازی قرار بگیرد.

وی از راه اندازی اتاق بین الملل «جوانان ایران» در فارس خبر داد و گفت: این اتاق با هدف توسعه کارآفرینی، بهبود تجارت های کوچک و بهره گیری از پتانسیل جوانان در حوزه صنعت استان ایجاد خواهد شد.

کد خبر 979486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha