بارگذاری ۲۵۰ هزار تن نهاده‌ دامی در سامانه بازارگاه

خاوازی گفت: هم اکنون ۲۰۰ هزار تن ذرت و ۵۰ هزار تن کنجاله سویا و جو در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی موجود است و تولیدکنندگان می توانند نیاز دام خود را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کاظم خاوازی» عصر امروز (۱۳ مهر) در حاشیه بازدید از مزرعه پرورش شترمرغ بنیاد تعاون زندانیان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی علت کمبود نهاده ها و تدابیر لازم برای تامین نهاده های دام و طیور،  اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۲۰۰ هزار تن ذرت، ۵۰ هزار تن کنجاله سویا و جو در کف سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی موجود است.

 

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: متقاضیان و تولید کنندگان می توانند با مراجعه به بازارگاه نهاده های کشاورزی، ذرت و کنجاله سویا مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

خاوازی در نخستین روز از سفر دو روزه خود به استان خراسان جنوبی  ضمن بازدید از مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی و مجتمع گلخانه ای محمدیه شهرستان خوسف خوسف به بررسی میزان ارقام تولیدی گندم، جو ، ارزن، عناب و پنبه مله پرداخت.

 

گفتنی است بازدید از مجتمع کشت و صنعت بیدمشک و افتتاح همزمان پروژه های آبیاری تحت فشار استان در سطح هزار و ۳۵ هکتار و بازدید از کارخانه ستاره کیان در سربیشه، افتتاح پروژه آبخیزداری و آبخوانداری شهرک هاشمیه قاین و  سرایان، افتتاح طرح آبرسانی در محلات عشایری زیرکوه از برنامه های دومین روز سفر وزیر جهاد کشاورزی است.

کد خبر 979495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha