افزایش بهره وری با همکاری مطلوب سازمان‌های خدمات رسان در شیراز

موسوی گفت: همکاری مطلوب سازمان‌های خدمات رسان، باعث افزایش بهره وری و توانمندی آنها می شود و همچنین منافع بیشتری برای شهروندان در پی دارد و هزینه ها را نیز کاهش می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 13 مهر) در یکصد و پنجاه و سومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک روز نیروی انتظامی گفت: مراسم هفته نیروی انتظامی پس از اربعین و ماه صفر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ایجاد امنیت اجتماعی مطلوب از حقوق قانونی و شهروندی است که نیروی انتظامی همواره برای آن تلاش کرده و نقش منحصر به فردی داشته است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شهرداری شیراز و نیروی انتظامی فارس، تعامل مطلوبی با یکدیگر دارند و در حوزه های مشترک فعالیت های مطلوبی به انجام رسانده اند.

موسوی تصریح کرد: همکاری مطلوب سازمان‌های خدمات رسان، باعث افزایش بهره وری و توانمندی آنها می شود و همچنین منافع بیشتری برای شهروندان در پی دارد و هزینه ها را نیز کاهش می بخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 16 مهر به عنوان روز روز ملی کودک گفت: از نمونه اقدامات شورای اسلامی و شهرداری شیراز اختصاص بودجه به مقوله شهردوستدار کودک است.

موسوی تاکید کرد: ایجاد شهر امن و دارای آسایش برای کودکان، موجب رشد آینده جامعه می شود و تمامی دستگاه های مرتبط برای تحقق این امر باید تلاش کنند.

کد خبر 979513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha