امام خمینی فردی متکی به قدرت الهی بود

رنجبر، گفت: امام فردی متکی به قدرت الهی بود و چون اتصال به قدرت الهی داشت شجاع بود و حقایق جامعه را به خوبی بیان می‌کرد‌.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در کرمانشاه گفت: امام همیشه شجاعانه علیه ظلم ستم و استکبار فریاد برمی آورد و درمقابل ظلم ایستاد.

 

وی با اشاره به علت تبعید امام ، افزود: امام فردی ظلم ستیز و حامی مستضعفین و محرومین بود و به خاطر دفاع از آرمان‌های بالای اسلام، اخلاق معنویت و دفاع از مستضعفان و محرومان ،برای این که صدای ایشان به گوش مردم نرسد، تبعید شد .

 

فرماندار کرمانشاه  با اشاره به تبعیدهای پی در پی امام توسط رژیم ستم‌شاهی، تصریح کرد: امام همیشه شجاعانه سخنان حق مدارانه را می‌گفت و علیه ظلم و ستم و استکبار فریاد برمی آورد .به همین خاطر استکبار تاب و تحمل امام را در هیچ کدام از کشورها نداشت و نمی پذیرفت و دستور می داد که امام را از این کشور به آن کشور تبعید کند.

 

رنجبر با بیان اینکه امام برای آزادی مردم از دست استکبار جنگیدند ، گفت: امام همچنان به خاطر مردم ، آزادی و استقلال ایران به قیام ادامه داد و سرانجام پس از ۱۵ سال تبعید و دوری از وطن ۱۲ بهمن ۵۷ ، به میهن بازگشت و رهبری امت اسلامی را از نزدیک برعهده گرفت تا سرانجام منجر به پیروزی جمهوری اسلامی شد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: درسی که ما از این قیام ها می‌گیریم، شجاعت امام استقامت امام و تحمل سختی ها برای رسیدن به آزادی و استقلال و پیاده کردن دین مبین اسلام است.

کد خبر 979604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha