لزوم تدوین برنامه ای دقیق برای توزیع سیلندر های گاز مایع در زاهدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط فعلی که مردم این استان با مشکلات زیادی مواجه هستند باید برنامه ای دقیق برای توزیع سیلندر های گاز مایع در زاهدان تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و افزایش تقاضای شهروندان جهت تهیه گاز مایع، جلسه بررسی مشکلات و معضلات موجود در توزیع سیلندر های گاز مایع در محل دفتر دادستانی مرکز استان برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: در شرایط فعلی که مردم این استان با مشکلات زیادی مواجه هستند باید تمامی مسئولان آستین های خود را بالا زنند و پا بکار شوند.

حیدر میرزایی بیان داشت: مشکل تامین و توزیع گاز مایع هر ساله گریبان گیر مردم استان است و اگر برنامه ریزی دقیق و همدلی باشد علاوه بر رفع نواقص ، با مشکلات کمتری روبرو خواهیم شد.

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی آمادگی برخورد آنی و بدون اغماض را با متخلفین دارد و در همین راستا اگر پرونده ای توسط ضابطین تشکیل شود بصورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

حیدر میرازیی اذعان داشت: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های متشکله است، اما آمادگی حضور کارشناسان و روسای شعب بوسیله گشت مشترک جهت حضور در صحنه به منظور برخورد با متخلفین را داریم.

وی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با تمام توان و ظرفیت خود در این عرصه حضور پیدا خواهد کرد  و از هیچ اقدامی برای رفاه حال مردم این استان دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 979614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha