راهپیمایی ۱۳ آبان به صورت نمادین  برگزار می شود/ برگزاری برنامه های مجازی و مسابقات استکبارستیزی

حق شناس گفت: مراسم تجمع یوم الله ۱۳ آبان به صورت نمادین و سلامت محور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی  و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) اظهار کرد: ستاد سه نفره با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، شورای تبلیغات اسلامی و معانت اجتماعی استانداری گلستان برای پیگیری برنامه های 13 آبان شکل می گیرد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: مقاله نویسی، کرسی آزاد اندیشی، تولید فیلم کوتاه، استفاده از فضای مجازی، برگزاری مسابقات نقاشی، همایش مجازی برای دانش آموزان، برگزار مراسم ملی و مذهبی و سخنرانی در کلاس حضوری، استفاده از ناوگان عمومی اتوبوس و حمل و نقل عمومی از جمله برنامه هایی است که در این جلسه پیشنهاد شد و همه فرمانداری ها به تناسب ظرفیتی که دارد این برنامه ها را اجرا خواهد کرد.

 

حق شناس بیان کرد: از 28 مرداد سال ۳۲ جنایت های متعددی آمریکایی ها نسبت به ملت و کشور عزیزمان داشتند و باید به بیان زیبا این جنایت ها بپردازیم.

 

وی افزود: به نظر می رسد از یک ماه گذشته تاکنون شرایط استان از نظر کرونا بهتر از روز گذشته می شود و در کشور تنها چند استان هستند که در وضعیت زرد قرار دارد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: روند شیوع ویروس کرونا نزولی است و تاکنون نیمی از شهرهای استان در وضعیت سفید قرار دارند ولی با این وجود باید برنامه های تجمعی در روز 13 آبان به صورت نمادین برگزار شود و در این تجمعات به رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شود.

 

حق شناس افزود: مراسمات 13 آبان با اولویت فضای باز در نظر گرفته شود و از ظرفیت همه اقشار به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و روحانیت در این روز استفاده شود.

 

وی گفت: کمیته ای به منظور به کارگیری از ظرفیت رسانه ها و کانال های مجازی رسمی در استان برای گرامیداشت 13 آبان تشکیل می شود و از ظرفیت خبرگزاری ها و کانال های مجازی رسمی از اول آبان تا 13 آبان به کارگیری خواهد شد و کمیته ای با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی کل استان در این زمینه شکل خواهد گرفت.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه با رعایت پروتکل ها از دیگر برنامه هایی است که در روز ۱۳ آبان پیشنهاد شده است و همچنین به این مناسبت مسابقه شعر، کاریکاتور، فیلم کوتاه و عکس با موضوع  تبعید حضرت امام راحل، روز دانش آموز، میلاد پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) و تسخیر لانه جاسوسی در نظر گرفته شده است.

 

حق شناس گفت: مراسم تجمع یوم الله ۱۳ آبان به صورت نمادین و  سلامت محور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 979626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha