بورسیه ۲۹۵ دانش‌آموز فاقد سرپرست در موسسه «دارالاکرام» جهرم

واثقی با اشاره به اینکه تعداد ۲۹۵ دانش‌آموز فاقد سرپرست با حمایت موسسه «دارالاکرام» جهرم مشغول به تحصیل هستند، گفت: در این موسسه دانش آموزان مستعد تحصیل و فاقد سرپرست موثر، بورسیه شده و مورد حمایت قرار می گیرند.

«مرضیه واثقی جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه شعبه موسسه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» در جهرم به عنوان هفتمین شعبه این مؤسسه، در سال  ١٣٩٥ آغاز به کار کرده است، گفت: این شعبه در حال حاضر دارای ٢٩۵ دانش آموز بورسیه شده است.

 

مدیر موسسه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» جهرم افزود: این موسسه با حمایت های داوطلبانه ١١٤ همیار متعهد و ١١٠ مددکار مجرب به فعالیت های خود در زمینه حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست مؤثر ادامه می دهد.

 

به گفته وی طبق برآوردهای آماری، ارزش ریالی کالا و خدمات غیر نقدی که طی سال ٩٨ به صورت رایگان در حوزه های آموزش، مشاوره، بهداشت و درمان، مددکاری، اشتغال زایی و کار آفرینی به دانش آموزان این شعبه  تعلّق یافته است، معادل ٩ میلیارد و ٧٥٨ میلیون و ٩٩٠ هزار ریال بوده است.

 

واثقی ادامه داد: همچنین در سال ٩٨، مجموع بورسیه تحصیلی و دیگر دریافتی های نقدی دانش آموزان این شعبه که با انعقاد قرارداد بورسیه به صورت نقدی به حساب آنها واریز شده است مبلغ سه میلیارد و ٩٨٠ میلیون و ٧٨٥ هزار و ١٥٠ ریال بوده است

 

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت این موسسه خیریه تحت پوشش قراردادن دانش آموزان کم برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این موسسه دانش آموزان مستعد تحصیل و فاقد سرپرست موثر، بورسیه شده و مورد حمایت قرار می گیرند.

 

مدیر موسسه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» جهرم با اشاره به تامین ۵۰۰ بسته لوازم التحریر همزمان با ایام آغاز به کار مدارس در میان دانش آموزان کم برخوردار، عنوان کرد: در مجموع برای تهیه این بسته ها، هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال صرف شده است.

 

واثقی در پایان با قدردانی از همکاری مردم و خیران در کمک به دانش آموزان بی بضاعت، اظهار کرد: موسسه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» جهرم در بلوار «شهید رجایی»، نرسیده به پل اول، ساختمان «میلاد»، واحد ١٠٤ و ١٠٥ با شماره تماس ٠٧١٥٤٢٣٥٥٦٤ واقع شده است.

کد خبر 979647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha