تکمیل پروژه بازسازی مسجد ۱۸۰ ساله در مالزی تا آوریل ۲۰۲۱

کار بازسازی یکی از قدیمی ترین مساجد باقی مانده در «ساراواک» مالزی به نام مسجد «القدیم» تا آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « theborneopost»،کار بازسازی یکی از قدیمی ترین مساجد باقی مانده در «ساراواک» مالزی به نام مسجد «القدیم» تا آوریل سال 2021 میلادی به پایان می رسد.

 

دکتر «انوار»،معاون وزیر آموزش،علوم و تحقیقات فناوری مالزی با اعلام این خبر گفت: پروژه بازسازی مسجد 180 ساله «القدیم» شامل سه مرحله است.

 

وی افزود: پروژه بازسازی این مسجد در حال حاضر در مرحله سوم قرار دارد و انتظار می رود تا آوریل سال 2021 میلادی تکمیل شود.

 

دکتر انوار که معاون وزیر مسکن و دولت محلی است نیز هست در ادامه گفت:مسجد 180 ساله القدیم جزو میراث های دولت ایالتی ساراواک به شمار می آید.

 

انوار با اشاره به اینکه کار بازسازی این مسجد به خوبی پیش می رود تاکید کرد که مسجد القدیم مایه غرور و مباهات مسلمانان در این منطقه است.

 

معاون وزیر آموزش،علوم و تحقیقات فناوری همچنین گفت: مناره مسجد القدیم که حدود 80 سال پیش برای هموار کردن راه توسعه تخریب شد یکی از اجزای اصلی مورد توجه در کار بازسازی این مسجد برای بازگرداندن آن به شکل اولیه است.

تگ

این مقام مالزیایی اعلام کرد که یک تور برای بازدید از مسجد القدیم و توضیح در مورد پروژه بازسازی این مسجد ترتیب داده شده است.

کد خبر 979695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha