سینما های ارومیه بار دیگر تعطیل شدند

هوشمندقره باغ گفت: سینماهای شهرستان ارومیه یک بار دیگر به علت « شیوع بیماری کرونا » و با هدف جلوگیری از انتشار این ویروس تا هجدهم مهر ماه سال جاری تعطیل شدند.

 «احد هوشمند قره‌باغ»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه گفت: سینما های تحت پوشش حوزه هنری بر اساس مصوبات و ابلاغیه جدید ستاد مبارزه با کرونا استان آذربایجان غربی تا هجدهم مهر ماه سال جاری تعطیل می باشند.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی افزود: با وجود رعایت همه نکات بهداشتی، از جمله ضد عفونی مداوم محیط سینما و لزوم استفاده از ماسک برای مخاطبان، سینماهای حوزه هنری استان در راستای ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

وی تصریح کرد: تامین هزینه های سینماها در کشور از محل فروش بلیط سینما می‌باشد که متاسفانه از زمان ظهور ویروس کرونا در کشور حوزه هنری خسارت های فراوانی را در زمینه سینما داری متحمل شده است.

این مسئول در ادامع عدم تولید و اکران فیلم های دسته اول در پرده های سینما طی چند ماه گذشته و نبود استقبال از سوی مخاطبان سینما برای حضور در سالن های اکران فیلم را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که کرونا در صنعت سینما باعث آنها بوده است.

گفتنی است؛ شهرستان ارومیه در حال حاضر دارای سه باب سینما با چهار سالن نمایش است که در همین راستا سینما آزادی این شهرستان از دهه فجر سال گذشته جهت بازسازی و تبدیل آن به پردیس‌سینمایی تعطیل می باشد.

 

کد خبر 979703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha