تبعید حضرت امام راحل نشانه حقانیت راه انقلاب است

آخوند رهبر با بیان اینکه تبعید حضرت امام راحل در ۱۳ مهرماه سال ۱۳۴۳ نشانه حقانیت راه انقلاب است، گفت: ما می توانیم حقیقت راه و درستی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «آخوندعبد الرزاق رهبر» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی  و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: تاریخ خلقت بشریت شاهد ایستادگی انبیاء (علیه السلام) در برابر ظلم و استکبار بودیم و همواره در طول این تاریخ انبیاء از حضرت ابراهیم(علیه السلام) تا حضرت موسی (علیه السلام) مورد آزمایش و امتحان الهی قرار گرفتند.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا ادامه داد: در انقلاب اسلامی که با امام راحل به پیروزی رسید نیز ملت ایران مورد آزمایش الهی قرار گرفتند، حضرت امام فرزند صالح از اهل البیت (علیه السلام) بود و تبعید حضرت امام راحل نشانه حقانیت راه انقلاب است.

 

آخوند رهبر بیان کرد: اگر از آزمایش هایی که خدای متعال بر سر راه ما قرار داده است سربلند خارج شویم می توانیم حقیقت راه و درستی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

 

وی گفت: وقتی حضرت موسی(علیه السلام) از سوی فرعون مورد آزمایش قرار گرفت آن حقیقت و درستی حضرت موسی (علیه السلام) ملموس شد و در تاریخ انقلاب نیز با تسخیر لانه جاسوسی، جنگ و غیره امام و ملت ایران مورد آزمایش قرار گرفتند و امام راحل و مقام معظم رهبری همواره از این آزمایش ها سربلند بیرون آمدند.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا تاکید کرد: جوانان انقلاب لانه جاسوسی را با شجاعت که نمونه آن در فتح خیبر از امام علی (علیه السلام) شاهد بودیم علی وار رقم زدند.

 

کد خبر 979706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha