۵۰ درصد دانش‌آموزان به آموزش های حضوری تمایل دارند

تربتی نژاد گفت: در حال حاضر مراجعه دانش آموزان به مدارس از هفته‌های گذشته کمتر شده و به طور میانگین ۵۰ درصد دانش‌آموزان به آموزش های حضوری تمایل دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در گفتگوی خبری گفت: در حال حاضر با توجه به نوع مدارس شهری و روستایی و مقاطع تحصیلی، حضور دانش آموزان در مدارس متفاوت است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه در اوایل بازگشایی ۸۰ درصد دانش‌آموزان در مدارس روستایی حضور یافتند، افزود: ۷۰ درصد دانش‌آموزان نیز در مدارس شهری حاضر شدند.

 

وی در خصوص مقاطع تحصیلی دانش آموزان نیز گفت: در مقطع ابتدایی ۵۰ تا ۶۰ درصد، متوسطه اول ۷۵ درصد، متوسطه دوم ۸۰ درصد و فنی و حرفه ای تا ۱۰۰ درصد دانش آموزان حضور یافتند.

 

تربتی نژاد با بیان اینکه از هفته‌های گذشته حضور دانش آموزان در مدارس کاهش یافته است، اظهارداشت: در حال حاضر به طور میانگین ۵۰ درصد دانش‌آموزان به آموزش های حضوری تمایل دارند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مدارس شهرستان گرگان باز است و همکاران فرهنیگ حضور دارند و حضور دانش آموزان نیز بستگی به نظر خانواده ها دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت می شود و بعد از برگزاری کلاس ها هر روز مدارس ضدعفونی می شوند.

 

وی در خصوص آموزش دانش آموزان در فضای مجازی و شاد نیز، افزود: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار دانش آموز شهرستان گرگان به شبکه شاد و آموزش فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی همچون رادیو و تلویزیون دسترسی ندارند.

 

 

کد خبر 979707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha