۹۱ درصد از گلزار شهدا در زنجان ساماندهی شده است

کاظمی از ساماندهی بیش از ۹۱ درصد از گلزارهای شهدای استان زنجان خبر داد و گفت: تنها هشت درصد از گلزارهای استان ساماندهی نشده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدای استان زنجان که به ریاست سلطانی معاون عمرانی استاندار زنجان و با حضور جمعی از مسئولان و اعضای کارگروه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کارگروه، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی گلزار شهدا ارئه کرد.

 

علی کاظمی اظهار کرد: تاکنون بیش از 91 درصد گلزارهای استان ساماندهی شده و یک درصد نیز در دست اجرا است.

 

وی با بیان اینکه فقط هشت درصد از گلزارهای استان وجود دارد که اقدامی برای ساماندهی آن صورت نگرفته است، خواستار همکاری کلیه اعضای کارگروه برای اتمام ساماندهی همه گلزارهای شهدای استان تا قبل از برگزاری کنگره سه هزار و 535 شهید استان شد.

 

در ادامه سایر اعضای کارگروه نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند؛ همچنین مقرر شد برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده هر چه بیشتر از توان سایر دستگاه‌های اجرایی استان بخصوص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی استان و اداره کل امور روستایی استانداری استفاده شود.

 

کد خبر 979719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha