برگزاری محفل انس با قرآن در کانون حجت (عج)

مولی گفت: به مناسبت اربعین امام حسین (ع) و لزوم توجه بیشتر به فرهنگ قرآن، محفل انس با قرآن با عنوان« الحسین سفینه النجاه» در کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) برگزار شد.

«سید محمود مولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت اربعین امام حسین (ع)  و لزوم توجه بیشتر به فرهنگ قرآن، محفل انس با قرآن با عنوان «الحسین سفینه النجاه» در کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) ویس برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) ویس ادامه داد: این مراسم با توجه به محدودیت‌های موجود نسبت به شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مسجد امام حسین(ع) شهرستان ویس برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه حجت الاسلام ویسی پور سخنران این مراسم بود افزود: وی در این مراسم به بیان راه‌های ارتباط انسان و قرآن و شیوه‌های زندگی امام حسین (ع) پرداخت؛ عیسی علوانی قاری کشوری و جمیل برشدی قاری استانی در این محفل به تلاوت قرآن پرداختند و حسین حمیداویان در این مراسم به ابتهال‌خوانی کرد.

 

مولی با اشاره به اینکه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان میزبان این مراسم بود یاد آور شد: در پایان این محفل انس با قرآن از زحمات استاد سید مهدی موسوی‌نیا که در زمینه نشر قرآن تلاش می‌کنند تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 979755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha