فعالیت آموزشی مدارس در مناطق روستایی جهرم حضوری شد

نیک فر گفت: فعالیت آموزشی مدارس در مناطق شهری شهرستان جهرم غیرحضوری و در مناطق روستایی حضوری شد.

«مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت مدارس در شهرستان جهرم، گفت: در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور اعضا در سالن «شهید سلیمانی» مدیریت آموزش و پرورش جهرم تشکیل شد، بر نحوه ادامه فعالیت مدارس در شرایط کرونایی بحث و تبادل نظر شد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: در این جلسه مصوب شد که آموزش در مناطق روستایی شهرستان جهرم با تمرکز بر روش حضوری همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه پیدا کند.

 

وی ادامه داد: همچنین قرار شد حضور دانش آموزان در مدرسه به صورت الزام و اجبار نباشد.

 

نیک فر به نحوه فعالیت مدارس در مناطق شهری جهرم نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت مدارس در مناطق شهری با تمرکز بر روش غیرحضوری صورت می پذیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین مدارس شهری می ‌توانند با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی دانش آموزان را برای انجام آزمون ‌های مستمر به شکل حضوری در مدرسه آماده کنند.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مدارس، عنوان کرد: مدیران مدارس باید با توجه به شرایط و وضعیت جامعه، رعایت سایر جوانب بهداشتی را داشته باشند.

 

به گزارش شبستان، از ابتدای سال تحصیلی جدید، و با توجه به وضعیت شهرستان جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا، فعالیت آموزشی مدارس به صورت غیر حضوری انجام شده است.

 

کد خبر 979773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha