بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز در کشور از شبکه شاد استفاده می کنند

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق پیش بینی همه برنامه های درسی در پایه های مختلف تحصیلی از طریق تلویزیون ارائه می شود‌ و کسانی هم که به تلویزیون دسترسی ندارند بسته های آموزشی دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محسن حاجی میرزایی، دوشنبه(۱۴ مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در سخنانی با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان دور بودن دانش آموزان از مدارس با مخاطرات جدی و گسترده ای همراه است؛ افزود: در همه دنیا ترجیح این است آموزش ها به روش حضوری ارائه شود اما اگر زمانی با مخاطراتی همراه باشد به شکل غیرحضوری است.

 

 

وزیر آموزش و پرورش  ادامه داد: بر این اساس همه روش ها پیش بینی شده و امروز بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز از شبکه شاد استفاده می کنند که روز به روز ظرفیت آن توسعه پیدا می کند و پاسخی به نیاز جدی است برای کسانی که دسترسی به اینترنت یا گوشی تلفن همراه ندارند.

 

 

وزیرآموزش و پرورش خاظرنشان کرد: طبق پیش بینی همه برنامه های درسی در پایه های مختلف تحصیلی از طریق تلویزیون ارائه می شود‌ و کسانی هم که به تلویزیون دسترسی ندارند بسته های آموزشی دریافت می کنند. 

 

 

وی با بیان اینکه با ارتباطات گسترده در تلاش هستیم شرایط آموزشی مناسب در سطح کشور داشته باشیم؛ افزود: آموزش و پرورش جزو گروه هایی است که بیش از بقیه دستگاه ها مورد توجه رهبری است و تأکید ایشان در نشست های مختلف بر اجرای سند تحول بنیادین است که مبتنی بر آموزه های تعلیم و تربیت اسلامی و تجربیات سال های قبل آموزش و پرورش ایران و بهره گیری از تجربیات بین المللی است.

 

 

حاجی میرزایی با بیان اینکه با دقت و هدف گذاری های دقیق تر اجرای سند دنبال می شود و مقام معظم رهبری گفتند برنامه زمان بندی عملیاتی برای رسیدن به اهداف در دستور کار قرار گیرد؛ اظهار داشت: در این راستا ۲۵ مورد مشخص و به استان ها ابلاغ شده و تلاش می شود تا با همت همه اهداف تعلیم و تربیت به درستی پیش برود‌.

 

 

وی با اشاره به اینکه از نظر مقام معظم رهبری معلمان سربازان پیشرفت کشور هستند؛ تصریح کرد: تصویر آینده کشور امردز در مدارس باید شکل بگیرد و هرچه این تصویر مبتنی بر آرمان های انقلاب باشد، آینده انقلاب روشن تر و بهتر خواهد بود.

 

کد خبر 979784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha