۳۰ میلیون تومان صدقه الکترونیکی جمع‌آوری‌شده است

ویلان با بیان اینکه دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون دراستان سمنان صدقه جمع آوری شده است گفت: از این میزان ۳۰ میلیون تومان از روش پرداخت الکترونیکی جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «حسن ویلان» در جمع خبرنگاران با تأکید بر تقویت مشارکت مردم در پرداخت صدقات گفت: دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه در شش ماه ابتدای سال جاری در استان سمنان جمع‌آوری‌شده است.

 

معاون کمیته امداد استان سمنان میزان صدقه ای که از روش پرداخت الکترونیکی جمع‌آوری‌شده را  ۳۰ میلیون تومان اعلام کردوافزود: ۷۷ هزار و ۵۶۳ صندوق کوچک فعال خانگی، سه هزار و ۸۷ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۹۰۲ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان نیز قرار دارد.

 

وی پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه را از دیگر روش‌های مشارکت در این امر برشمرد و تصریح کرد: آحاد مردم استان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷* در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

 

ویلان از ساماندهی شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز برای دریافت وجوهات مردم خبردادوافزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

 

معاون کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در دین اسلام به پرداخت صدقه و رسیدگی به نیازمندان نیز تاکید شده است، ادامه داد: بر اساس برخی روایت ها صدقه دادن موجب برگرداندن ۷۰بلا، خاموشی غضب الهی و برطرف شدن گرفتاری ها می شود.

 

وی صدقه را کلید روزی انسان دانست وگفت: هرچه انسان صدقه بدهد خداوند جای آن را پر می کند.

کد خبر 979840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha