تعداد موارد بستری مبتلایان کرونا در خوزستان سه رقمی شده است

ابول‌نژادیان گفت: کمرنگ شدن رعایت نکات بهداشتی، افزایش دید و بازدیدهای خانوادگی و از سرگیری سفرها، باعث شده تعداد موارد بستری روزانه مبتلایان کرونا در خوزستان سه رقمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا جمعیت هلال احمر خوزستان، ضمن تشکر از همکاری و همراهی جمعیت هلال احمر استان در زمینه مهار ویروس کرونا در پیک اول آن اظهار کرد: افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در سطح استان ناشی از کمرنگ شدن رعایت نکات بهداشتی، افزایش دید و بازدیدهای خانوادگی و از سرگیری سفرهاست و این سهل انگاری‌ها سه رقمی شدن تعداد موارد بستری در روز در این استان را به دنبال داشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حضور و اقدامات جمعیت هلال‌احمر در کنار دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در حوزه ارائه خدمات بشردوستانه در بیمارستان‌های درگیر با پذیرش مبتلایان به کووید۱۹، همکاری در بخش فوریت‌های پزشکی و تقویت تیم‌های نظارت بر رعایت قرنطینه‌های خانگی با استفاده از ظرفیت داوطلبان این جمعیت را بسیار تاثیر گذار برشمرد و افزود: امیدواریم با همکاری‌های فراسازمانی بتوانیم روند افزایش شیوع ویروس کرونا را در خوزستان کنترل و کاهشی کنیم.

 

«محمد علوی» هم عنوان کرد: اقدامات جمعیت هلال احمرخوزستان در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و تاثیرگذاری آنها در کنترل پیک اول شیوع این ویروس در خوزستان بسیار مثبت و برجسته بود.

 

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یاد آور شد: در پیک دوم شیوع کووید 19 در خوزستان از همراهی داوطلبان سفیر سلامت برای حضور در مناطق محروم، نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در ادارات و سازمان‌ها از جمله بانک‌ها، ترمینال‌ها و اماکن عمومی مانند پاساژها به منظور بیماریابی و غربالگری استفاده خواهد شد.

 

کد خبر 979851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha