کانون پرورش فکری خوزستان ارتباط بین‌بخشی بسیار سازنده‌ای دارد

رضوانی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ارتباط بین‌بخشی بسیار سازنده‌ای دارد گفت: مدیریت این مجموعه باعث آشتی رسانه‌ها و حوزه کودک و نوجوان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سعید رضوانی» امروز (دوشنبه ۱۴ مهر) در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همراه با جمعی از اعضای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه به مناسبت هفته ملی کودک، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: مدیریت و مجموعه کانون با تلاش و برنامه‌ریزی منسجم به موفقیت در جشنواره شهید رجایی نائل شدند که جای خالی آن در سال‌های گذشته احساس می‌شد چراکه این دستگاه ارگانی اجتماعی و مرتبط با خانواده‌هاست رضایت مردم از آن بسیار مهم است.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با اشاره به اینکه امسال در اربعین حسینی بابت کرونا نمی‌توانیم آن‌چنان که باید و شاید برنامه‌های متنوع و مختلف برای کودکان برگزار کنیم افزود: با این وجود امیدواریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برنامه‌های ویژه هفته ملی کودک را در بسترهای ارتباط از راه دور پیش‌بینی کند.

 

وی حوزه کودک و نوجوان را حوزه کلیدی دانست و اضافه کرد: کودکان برای هر جامعه و کشوری مهم هستند چراکه اساس توسعه و پیشرفت از کودکان شروع می‌شود؛ تمامی منابع روزمینی و زیرزمینی دارای محدودیت‌ها، مشکلات و فناپذیر هستند.

 

رضوانی تصریح کرد: منابع انسانی ما دارای ظرفیت‌های پایدار هستند و توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان موجب تقویت اخلاق اجتماعی و فرهنگ‌سازی ارزش‌های اجتماعی نسل‌های آینده می‌شود تا شاهد مدیران توانمندی در سطح جامعه باشیم.

 

وی با عنوان اینکه استاندار خوزستان از بدو شروع مسئولیت خود نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داشته است ابراز کرد: در مقاطع و بحران‌های مختلف همچون سیل، زلزله و کرونا کانون همیشه فعالیت‌ها و مشارکت شایسته و موثری وجود داشته است.

 

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خوزستان با بیان اینکه نگاه ویژه به رسانه به این دلیل است که مدیریت این مجموعه خود از جنس رسانه و روابط عمومی بوده عنوان کرد: کانون به این حوزه توجه ویژه‌ای دارد که امیدواریم این تعامل ارزشمند تداوم داشته باشد و باعث آشتی بین رسانه و حوزه کودک و نوجوان شود.

 

وی با تاکید بر اینکه کانون پرورش فکری ارتباط بین‌بخشی بسیار سازنده‌ای دارد خاطر نشان کرد: از جمله آن ارتباط و تعامل خوب با آموزش و پرورش است که در مسائل فرهنگی و آموزشی به کمک آنها می‌آیند.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان یاد آور شد: کانون پرورش فکری در حوزه خدمات شهری و مناطق مختلف شهرداری اهواز و شهرداری‌های در سطح استان ارتباط دو سویه و موثری ایجاد کرده و همه این موفقیت‌ها مرهون اعتماد به مدیران جوان است.

 

کد خبر 979933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha