نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد

علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شریف شهرستان ساری و میاندرود درمجلس شورای اسلامی امروز(۱۴مهر) با هدف بازدید و تخصیص اعتبار در بهسازی وضعیت کانون اصلاح و تربیت مازندران وارد این مجموعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،« علی بابایی کارنامی» نماینده مردم شریف شهرستان ساری و میاندرود درمجلس شورای اسلامی به همراه حجت الاسلام «معافی» رئیس دفتر امور فرهنگی و تربیتی زندان های استان مازندران امروز(14مهر) ضمن بازدید از کانون اصلاح و تربیت از نزدیک پای درد دل زندانیان جوان این مرکز نشست .

 

«علی  بابایی کارنامی» رعایت مسائل مربوط به حقوق شهروندی و حقوق کودکان و نوجوانان در کانون اصلاح و تربیت را مشهود و شایسته قدردانی عنوان کرد و گفت: زندانیان با دریافت خدمات و تسهیلات آموزشی، استفاده از امکانات رفاهی و مددکاری و انجام برنامه های فرهنگی، اشتغال و حرفه آموزی در بهترین وضعیت ممکن نگهداری می شوند.

 

 

نماینده مردم ساری ومیاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دوره نوجوانی و جوانی بهار زندگی انسان است و جوان مسلمان و انقلابی باید از علی اکبر(ع) شیر یل کربلا الگو بگیرد، که چگونه نفس خودش را کنترل کرد و با عمل به تعالیم دین مبین اسلام خود را از هر گونه گناه و آسیب دور نگه داشت .

 

وی بر ضرورت تزکیه نفس تاکید کرد و خطاب به زندانیان جوان خاطرنشان شد: از فرصت های موجود در زندان برای تغییر و اصلاح رفتار خود استفاده کنید.

 

بابایی همچنین در این دیدار در راستای بهسازی وضعیت کانون اصلاح و تربیت و دعوت از خیرین باهدف کمک به آزادی زندانیان محکومین مالی قول همکاری و مساعدت داد و تاکید کرد: باید با بهره گيري از تمامي امكانات موجود و استفاده از نظرات كارشناسان مربوطه، از بازگشت مجدد اين افراد به چرخه جرم جلوگيري کرد.

کد خبر 979954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha