هدفگذاری ۶۰ هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی در نقاط روستایی

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: امسال در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۶۰ هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی در نقاط روستایی هدفگذاری شده که تا الان ۴۷ هزار طرح شناسایی و این تعداد ۲۰ هزار طرح محقق افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیرحسین مدنی» عصر امروز (دوشنبه 14 مهر) در آئین بهره‌برداری همزمان از 20 هزار طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور مشتمل بر 60 هزار فرصت شغلی که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مباحثی که مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه توانمنسازی دنبال می‌کند، در حوزه اجتماع‌محور و اشتغال‌های خرد و خانگی است که نمونه آن امروز در نمایشگاهی با حضور رئیس‌جمهور و استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید.

 

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: امسال در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 60 هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی در نقاط روستایی هدفگذاری شده که تا الان 47 هزار طرح شناسایی و این تعداد 20 هزار طرح محقق شد و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: از نیمه سال 97 تاکنون 60 هزار طرح در کشور به بهره‌برداری رسیده که سهم استان خوزستان پنج‌ هزار و 300 طرح بوده و تا پایان سال به هفت هزار و 21 هزار شغل خواهد رسید.

 

مدنی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه اشتغال خانگی و خرد است تصریح کرد: در حوزه‌ واحدهای صنعتی و تولیدی نیز اقدامات خوبی در خوزستان انجام شده و امروز هم 2 طرح در این حوزه در شهرستان رامهرمز افتتاح شد.

 

وی یاد آور شد: همچنین در نظر داریم تا پایان سال 10 بنگاه اقتصادی و کارگاهی را در استان خوزستان به بهره‌برداری برسانیم.

 

کد خبر 979969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha