ابتلای ۷۸پرسنل بیمارستان ولایت ساری به کرونا

جعفری بابیان اینکه در ۲پیک اول و دوم شیوع کرونا از اسفند۹۸تا اوایل مهرماه امسال ۲۹۰ بیمار مبتلابه این ویروس در بیمارستان ولایت ساری بستری شدند، گفت: در این مدت ۷۸نفر از کادر درمانی و پرسنل این بیمارستان نیز به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«مهران جعفری» امروز(14مهر) از کادر درمانی و مدافعان سلامت بیمارستان ولایت استان مازندران، با اشاره به ایثارگری  و رشادت‌های کادر درمانی و مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، گفت:پرسنل بیمارستان ولایت در کنترل و درمان کرونا خوش درخشیدند.

 

رئیس بیمارستان ولایت شهرستان ساری بابیان اینکه اوایل اسفندماه سال گذشته همه‌گیری ویروس کرونا کل دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده، افزود: کرونا عواقب فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را در دنیا به‌ویژه در ایران به وجود آورد.

 

وی با اشاره به اینکه  استان مازندران به لحاظ موقعیت جغرافیایی و گردشگری درگیر کرونا شده است، و بیماری کووید ۱۹ همچنان ادامه دارد، بیان کرد: وضعیت در اغلب اوقات در استان قرمز است .

 

جعفری بابیان اینکه بیمارستان ولایت ساری زیر نظر علوم پزشکی مازندران در دو پیک شیوع بیماری کرونا به مردم خدمات درمانی ارائه دادند، گفت:‌در پیک اول بیماری کرونا که از 15اسفند سال گذشته  تا اوایل خرداد امسال، ۱۸۴ بیمار کرونایی در بیمارستان ولایت بستری شدند که از این تعداد ۱۷۹ ترخیص و متأسفانه ۵ نفر فوت شدند.

 

 وی بابیان اینکه در پیک اول شیوع کرونا ۱۹۳ بیمار  ویزیت سرپایی شدند، یادآور شد: ۲۷ پرسنل بیمارستان ولایت ساری درگیر این بیماری شدند.

 

جعفری بابیان اینکه ‌در پیک دوم بیماری کرونا از اواخر تیرماه تا اوایل مهرماه امسال، ۱۰۶ بیماری بستری شدند که ۹۸ بیمار ترخیص و ۸ نفر نیز فوت شدند.

 

وی بابیان اینکه در پیک اول شیوع کرونا 821 بیمار ویزیت سرپایی شدند، یادآور شد: 51 پرسنل بیمارستان ولایت ساری درگیر این بیماری شدند.

 

 

کد خبر 979971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha