جلوی ورود فرقه های انحرافی به لرستان گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: جلوی ورود فرقه های انحرافی در استان باید گرفته شود و سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه رسالت خطیری بردوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(14 مهر) در دیدار با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: از سازمان تبلیغات اسلامی انتظار می رود در زمینه رفع مشکلات فرهنگی و ارتقای فرهنگی جامعه به خوبی نقش آفرینی کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه منتظر اجرای برنامه های خوبی از طرف سازمان تبلیغات برای کاهش آسیب های اجتماعی هستیم، افزود: در رفع این مشکلات باید مدیریت و حرکت جهادی صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی باید با حمایت از جوانان انقلابی برای انجام فعالیت های فرهنگی و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: باید جلوی نفوذ فرهنگی دشمن گرفته و نسل جوان را در برابر آسیب ها بیمه ساخت.

 

وی با اشاره به اینکه چالش های فراوانی پیش روی انقلاب بوده است، یادآور شد: عملیات کربلای چهار زمینه ساز پیروزی در عملیات کربلای پنج شد، روحیه ایثار و مقاومت رمز شکست دشمن در طول این سال ها بوده است و امروز نیز باید از آن دوران درس گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ورود فرقه های منحرف در استان لرستان، خاطرنشان کرد: شورای سیاست گذاری و شورای عالی حوزه علمیهدر زمینه مقابله با این فرقه ها به خوبی عمل کرده و باید تبلیغات اسلامی نیز نقش خود را ایفا نماید.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: برای رفع مشکلات باید از جوانان حمایت کرد و از این ظرفیت استفاد شود.

 

وی در پایان به سیل سال گذشته اشاره کرد و گفت:  در سیل سال گذشته با ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان می توانستیم جلوی اتفاق ناگوار سیل را بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: پس از سیل بیش از ۱۰ هزار میلیارد به استان لرستان خسارت وارد شد و تاکنون تنها سه هزار میلیارد آن جبران شده است.

کد خبر 979992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha