اختصاص بیش از ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد دزفول  

رحیمی گفت: طی ۶ ماهه اول امسال ۵۴ طرح اشتغالزایی با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای مددجویان کمیته امداد شهرستان دزفول ایجاد شده است.

«مسعود رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: طی ۶ ماهه اول سال جاری هشت طرح از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۴۶ طرح از محل تسهیلات بانک‌های عامل این شهرستان به مددجویان اعطا شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول با بیان اینکه وام‌های اشتغال کمیته امداد به صورت کارشناسی با نظارت دقیق و در راستای کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان پرداخت شده است افزود: فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای افراد مستعد اشتغال این شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، شیلات، خدمات و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی بوده‌اند.

 

وی توجه این نهاد به مهارت‌آموزی مددجویان و ارائه تخصص‌های فنی متناسب با افراد را از مهم‌ترین عوامل در پرورش نیروی کار فعال عنوان کرد و ادامه داد: دوره‌های آموزش مهارتی کمیته امداد شهرستان دزفول در زمینه کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی بر اساس تحصیلات مددجویان و متناسب با نیاز بازار کار در هر منطقه ارائه می‌شود که طی ۶ ماه گذشته ۲۴۴ نفر در این زمینه آموزش دیدند.

 

رحیمی تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد دزفول را هفت هزار خانوار در قالب ۱۵ هزار نفر برشمرد و تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است و در این راستا مسیر توانمندسازی خانوارها با ارائه این خدمات هموارتر و زمینه استقلال و خوداتکایی مالی خانواده‌ها فراهم شده است.

 

کد خبر 980000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha