تشکیل ۱۶۳ پرونده تخلف صنفی در شهرستان دهلران

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶۳پرونده تخلفات صنفی به ارزش یک میلیارد ۹۰میلیون تومان در شهرستان دهلران تشکیل شده است.

«مرتضی مهدوی» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری  شبستان در دهلران، اظهار کرد: مهم ترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت، کم فروشی و گران فروشی بوده است.

 

 وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 125 گشت مشترک با دستگاه های مرتبط و تعداد 3000 بازرسی توسط بازریسن این اداره و اتاق اصناف از بازار دهلران صورت گرفته است.

 

مهدوی افزود: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

 

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: از ابتدای سال تا کنون 188تن برنج، 138تن شکر و 12تن گوشت منجمد اقلام اساسی برای تعادل بخشی قیمت ها در بازر با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هر گونه کم فروشی، گرانفروشی‌ و تخلف اصناف را با سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

 

کد خبر 980040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha