تلاش برای تامین اعتبار ساخت نیروگاه ۱۰۰۰مگاواتی در شهرستان بدره

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای تامین اعتبار ساخت نیروگاه ۱۰۰۰مگاواتی در شهرستان بدره خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «بهزاد علیزاده» روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بدره با اشاره به اینکه شهرستان بدره یک شهرستان نوپا و تازه تاسیس است و نیازمند توجه ویژه ای است، اظهار کرد:  تاریخ و مردمان بزرگ شهرستان بدره را با تمام وجود می شناسم و از ظرفیت های گردشگری، شیلات، کشاورزی، نیروی انسانی شایسته و کارآمد آن به خوبی اطلاع دارم و تلاش می کنم که نسبت به شهرستان بدره نگاه ویژه تری داشته باشم.

 

وی بیان کرد: مدیران نباید منتظر باشند مردم برای حل مشکلشان به آن ها مراجعه کنند بلکه باید با حضور در بین مردم مشکلات را شناسایی و دسته بندی کرده و پیگیر حل آن ها باشند.

 

علیزاده گفت: تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان بدره در دستور کار است، پروژه پمپاژ ولی عصر با پیشرفت ۳۰درصدی در حال اجراست و برای پمپاژ زید، زرانگوش و تلخاب امسال اعتبارات مناسبی اختصاص داده شده است و پیگیر حل و فصل تخصیص آب هندمینی نیز هستیم.

 

وی با اشاره به وضعیت راه های ارتباطی شهرستان گفت: راه های ارتباطی شهرستان بدره نیازمند توجهات بیشتری است و با تکمیل راه قاضی خان -بدره شمال و جنوب استان را به هم وصل  خواهد شد که درتوسعه شهرستان نقش مهمی خواهد داشت 

 

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی  گفت: پیگیر راه ارتباطی بدره - میمه -دهران خواهیم بود و تلاش می کنیم که در لایحه بودجه سال 1400 اعتبار لازم جهت راه اندازی نیروگاه 1000مگاواتی بالادست سد سیمره پیش بینی شود.

 

علیزاده با اشاره به  بحث استقرار ادارات در شهرستان خاطرنشان کرد: تلاش های خوبی صورت گرفته اما با توجه به گذشت چند سال از ارتقا بدره به شهرستان روا نیست مردم همچنان مسافت سفر به شهرستان های همجوار جهت انجام برخی از امورات اداری طی کنند و در این زمینه نیز تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

کد خبر 980088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha