مراسم عزاداری اربعین حسینی در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود

سوات‌پور گفت: مراسم عزاداری اربعین حسینی در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: همزمان با روز اربعین حسینی(پنج‌شنبه، 17مهر) مراسم عزاداری این روز در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال افزود: در این مراسم که ساعت 15 آغاز می‌شود حجت‌الاسلام «آزموده» امام جمعه موقت ماسال به سخنرانی و کربلایی «حامد تقی‌زاده» به مداحی می‌پردازند.

 

وی گفت: در برگزاری مراسمات مذهبی آنچه مهم است تاثیرگذاری معنوی و برقراری ارتباط با ائمه(ع) و بهره‌مندی از اثرات معنوی مراسم است.

 

سوات‌پور با اشاره به اینکه اربعین، تاسوعا و عاشورای حسینی ارزش‌های ماندگار مسلمانان است و برای همیشه می‌ماند تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه همه ما جاماندگان قافله عاشقی هستیم، بزرگداشت اربعین را به‌صورت باشکوه و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال خاطرنشان کرد: اربعین تنها به راهپیمایی محدود نیست بلکه یک ارزش همیشگی و مستمر برای تمام مردم با هر گرایش و سلیقه‌ای است.

 

وی با تاکید به اینکه اربعین همیشه و با هر شرایطی زنده است اظهار کرد: در تمام موقعیت‌ها و شرایط باید اربعین را گرامی بداریم و امسال با توجه به شرایط موجود عدم برگزاری راهپیمایی به معنای تعطیلی آن نیست.

کد خبر 980134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha