تکریم خانواده شهدا باعث نشاط معنوی در جامعه می شود

بیکی گفت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا علاوه بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش می دهد باعث گسترش نشاط معنوی در جامعه نیز می شود.

«مهدی بیکی» ظهر امروز (سه شنبه ۱۵ مهر) در حاشیه طرح سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده شهید «تاج محمد میرزاعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا علاوه بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش می دهد باعث گسترش نشاط معنوی در جامعه نیز می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: غفلت از خانواده شهدا یعنی کنار زدن سمبل های مقاومت و ایثار، یعنی مقدمات مایوسیت را در جامعه فراهم کردن.

 

وی با بیان اینکه باید علاوه بر ثبت خاطرات رزمندگان و ایثارگران، خاطرات خانواده شهدا نیز ثبت شود، گفت: بسیاری از مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا هستند که سخنان شنیدنی از شهدا دارند که می تواند برای آیندگان یک بن مایه غنی فرهنگی تلقی شود.

 

بیکی اظهارداشت: نباید شک کرد که یکی از تهاجمات فرهنگی دشمن این است که مردم و خانواده شهدا را نسبت به گذشته خود مایوس کنند، راه مقابله با این هجمه دشمن فعالیت های فرهنگی همسو با تکریم از خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید باشد.

 

وی ادامه داد: امروز خانواده شهدا پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند و هر کسی را که از مسیر انقلاب منحرف می شد را تذکر می دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: فدا کردن فرزند، همسر و برادر در راه اسلام بالاترین ارزش و افتخار است که خانواده شهدا این مدال با افتخار را به گردن آویختند و نام خود را در تاریخ ثبت کردند.

 

 

کد خبر 980169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha