تصمیم گیری درباره برگزاری اقامه نماز جمعه در مساجد «رام الله»

وزارت اوقاف رام الله گفت: درباره برگزاری نماز جمعه در مساجد بازنگری های لازم را انجام خواهیم داد و نتیجه را اعلام می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «فتح میدیا»، «حسام ابو الرب» معاون وزارت اوقاف و امور دینی رام الله گفت: با وارد شدن به فصل پاییز و سرما درباره اقامه نماز جمعه در داخل مساجد بازنگری های لازم را انجام می دهیم.

 

وی افزود: این وزارتخانه در صدد است بازگشایی اماکن  روباز برای اقامه نماز را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند بهترین تصمیم را در این باره بگیرد و به این ترتیب سلامت شهروندان نیز حفظ شود.

 

حسام ابو الرب درباره بازگشایی مراکز حفظ قرآن کریم گفت: همچون مدارس تصمیم گرفته شد مراکز حفظ قرآن نیز بازگشایی شود و همان استراتژی ای که در مدارس اعمال شود، در مراکز حفظ قرآن نیز اجرا می شود.

 

وی تاکید کرد: از روز چهارشنبه آینده (16 مهر ماه) به صورت آزمایشی مدارس و مراکز حفظ قرآن با رعایت شروط تعیین شده بازگشایی می شوند و به صورت دایمی تب افراد سنجیده می شود و این کار با همکاری وزارت بهداشت صورت می گیرد.

 

مساجد نوار غزه برای برگزاری نماز جماعت و جمعه از روز یکشنبه (13 مهرماه) در استان‌های رفح، الوسطی و خان‌یونس به جز منطقه «الامل» در خان ‌یونس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

 

مساجد رام الله از ماه مارس به دلیل شیوع کرونا بسته شدند.

کد خبر 980243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha