تقویت اندیشه مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه از مهم ترین اهداف برگزاری ۱۳ آبان

خاضع تقویت اندیشه و گفتمان جبهه مقاومت، ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی را از مهم ترین اهداف بزرگداشت ۱۳ آبان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» ظهر امروز (۱۵ مهر ماه) در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و همچنین اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: یوم الله 13 آبان یکی از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی بوده که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، این روز به نام «روز ملی ‌مبارزه با استکبار جهانی» نام گذاری شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تقویت اندیشه و گفتمان جبهه مقاومت، ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی را از مهم ترین اهداف بزرگداشت ۱۳ آبان دانست.

 

وی ضمن تاکید بر آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با شیطان بزرگ،ادامه داد: 13 آبان فرصت مناسبی برای برجسته سازی جنایت های آمریکا در همه زمینه ها به ویژه ترور سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» است.  

 

خاضع ضمن تاکید بر تقبیح اقدام های آمریکا در زمینه معامله قرن، گفت: باید رابطه رژیم های سرسپرده و مرتجع عربی با رژیم کودک کش صهیونیستی نیز تبیین شود.

 

امام جمعه موقت یاسوج همزمانی 13 آبان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) را یادآور شد و اظهار کرد: می توان در راستای وحدت امت اسلامی در این راستا اقدام کرد.

 

وی به همزمانی انتخابات آمریکا با روز 13 آبان اشاره کرد و ادامه داد: باید با هم اندیشی در راستای برگزاری برنامه های روز 13 آبان اقدام کرد.

 

خاضع ضمن تاکید بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک، گفت: فضاسازی محیط شهری، نشست های آزاداندیشی مجازی و استفاده از تجربه سال های گذشته مدنظر قرار گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته مراسم با مسئولیت این شورا تشکیل می شود، یادآور شد: تشکیل کمیته های تبلیغات محیطی با مسئولیت شهرداری، ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، دانشجویی با مسئولیت دانشگاه یاسوج، تشکل های مردمی با مسئولیت سپاه فتح، تشکل ها و هیئت های مذهبی با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی و کمیته فضای مجازی با مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دستور کار قرار گیرد.

 

وی از دستگاه ها و نهادها خواست برنامه های لازم را در زمینه گرامی داشت روز ملی مبارزه با استکبارستیزی داشته باشند و گفت: برگزاری میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صدا و سیما، کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، برگزاری مسابقه های مختلف در زمینه های فرهنگی، ورزشی و هنری، برپایی ایستگاه نقاشی و کاریکاتور، تبلیغات محیطی، زنگ استکبارستیزی در مدارس، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی حلقه های صالحین با موضوع مقاومت و استکبارستیزی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 980313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha