بیشترین بارش در شهرستان مشگین شهر ثبت شده است

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بیشترین بارش طی دیروز در شهرستان مشگین شهر با ۵۳ میلیمتر ثبت شده است و در شهرستان اردبیل نیز این رقم به بیش از ۱۸ میلیمتر رسید.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، با استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه همچنان آسمان استان ابری و مه آلود توام با هوای سرد پیش بینی می شود.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طی 2 روز گذشته سامانه بارشی در سطح استان فعال بوده و در اغلب مناطق استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق خواهیم داشت اما با توجه به کاهش محسوس دمای هوا، طی این مدت در کوه های باغرو و دامنه های سبلان بارش به صورت برف پیش بینی می شود.

 

این مقام مسئول افزود: بیشترین بارش طی دیروز در شهرستان مشگین شهر با 53 میلیمتر ثبت شده است و در شهرستان اردبیل نیز این رقم به بیش از ۱۸ میلیمتر رسید.

 

محمدی عنوان کرد: از فردا چهارشنبه 16 مهر از شدت ناپایداری ها کاسته شده و تنها در مناطق جنوبی و بخش هایی از مناطق مرکزی استان به ویژه در دامنه های سبلان بارش باران ادامه خواهد داشت.

 

وی اظهار داشت: هوای سرد تا صبح جمعه در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم می یابد و توصیه می گردد در خصوص تداوم هوای سرد  تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

 

مدیر کل هواشناسی استان بیان کرد: از روز جمعه با خروج کامل سامانه سرد و بارشی، آسمان استان غالباً صاف با افزایش نسبی دمای هوا انتظار می رود.

کد خبر 980339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha