مسابقه کتابخوانی « سفینه النجاه» در گیلان برگزار می شود

حجت‌‌الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری مسابقه کتابخوانی « سفینه النجاه» ویژه اعضای کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در اربعین حسینی خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «سفینه‌النجاه» به مناسبت اربعین حسینی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

 

مدیر دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این مسابقه در راستای طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) به‌ویژه ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود افزود: این مسابقه در دو بخش عمومی و نوجوان (۱۲ تا ۱۵ سال) با معرفی سه کتاب اجرا می‌شود.

 

به گفته وی کتاب«جاذبه حسینی» از بیانات مقام معظم رهبری در ۲ موضوع حضرت زینب(س) و اربعین حسینی از انتشارات انقلاب اسلامی و کتاب «چند داستان کوتاه » از کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» برای بخش عمومی معرفی شده است.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه کتاب «امام حسین(ع)» از انتشارات مسجد مقدس جمکران ویژه بخش نوجوانان است اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت کتاب و شرکت در مسابقه به سایت بچه‌های مسجد به نشانی اینترنتی  www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

وی آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را ۳۰ مهر اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: به ۴۰ نفر از نفرات برگزیده این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود  و هر کانونی که ۲۰ نفر از اعضای آن در مسابقه شرکت کنند از امتیاز کامل در سامانه برخوردار می‌شوند.

 

 

 

 

کد خبر 980394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha