​واکسن آنفولانزا برای جانبازان ۵۰ درصد در منزل تزریق می شود/ امضاء تفاهم نامه تامین مسکن و اشتغال ایثارگران گلستان

اوحدی گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت واکسن آنفولانزا برای جانباز ۵۰ درصد در منازل تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید اوحدی» عصر امروز (سه شنبه 15 مهر) در آیین امضاء تفاهم نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: از مجموع 49 شهید منا در استان گلستان 48 شهید از اهل سنت استان گلستان بودند و تعداد زن شهدای منا در استان گلستان نسبت به دیگر استان های کشور بالاتر است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امام راحل فرومدند که خدمت به خانواده شهدا خدمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) است  و مقام معظم رهبری فرمودند خدمت در بنیاد شهید افصل خدمت ها است و این مهم به اعتبار خانواده ایثارگران و شهدا است.

 

اوحدی تاکید کرد: خانواده معظم شهدا شرف و بزرگی را به بنیاد شهید اعطاء کردند و نیاز است که همکاری دستگاه های اجرایی با بنیاد شهید بیشتر شود.

 

وی به تفاهم نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: یک هزار مورد مسکن و یک هزار مورد اشتغال در قالب این تفاهم نامه برای جامعه ایثارگری استان فراهم می شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: همچنین در سطح کشور  46 هزار مورد زمین برای تامین مسکن و 50 هزار فقره تسهیلات در قالب تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی به ایثارگران واگذار می شود و تحقق این تفاهم نامه منجر به افزایش 200 درصدی مسکن در حوزه ایثارگران نسبت به 17 سال گذشته در کشور می شود.

 

اوحدی تاکید کرد: با این تفاهم نامه از ظرفیت قانونی دیگر دستگاه های اجرایی بهره می ببریم و بتوانیم مشکلات ایثارگران را کاهش دهیم.

 

وی افزود: از مرکز آسایشگاه و توانبخشی جانبازان و ایثارگران بازدید داشتیم و به هر دلیلی این پروژه باقی مانده است و قطعا با همکاری وزارت بهداشت در خصوص این پروژه اقدام می شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در طول چهار سال گذشته ۱۳ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد با ایثارگران بودند و به دلیل مشکلات مالی این تعداد  به 4 هزار مرکز در سطح کشور رسید و امروز هشت هزار مرکز درمانی طرف قرار داد با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

 

اوحدی گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت واکسن آنفولانزا برای جانباز 50 درصد در منازل تزریق می شود.

کد خبر 980407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha