برپایی سه استارتاب تا پایان سال جاری با همت دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج

میروکیلی با اشاره به ثبت نام ۲ هزار دانشجو در ۱۰ رشته در دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری کرج گفت: سه استارتاپ تا پایان سال جاری با همت دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج برگزار می شود.

« سیدعلی میر وکیلی» در خصوص ویژه برنامه های علمی و‌ آموزشی مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: تا پایان سال جاری شاهد برپایی سه استارتاپ با همت مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج هستیم. 

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج افزود: این مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج یکی از مراکز دانشگاهی موفق است و به عنوان یکی از محورهای توسعه خدمات آموزشی توام با علمی و کاربردی نسل چهارمی فعالیت دارد. 

وی با اشاره به ثبت نام ۲ هزار نفر دانشجو  در ۱۰ رشته در این دانشگاه ادامه داد: مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج منحصر به آموزش نیست چرا که به معنی خلق ثروت و اشتغال است . 

میروکیلی رشته های تحصیلی در این مرکز علمی و کاربردی را شامل عمران، معماری، کامپیوتر، حسابداری، حقوق و ... نام برد و بیان کرد: تاپایان سال سه مورد استارآپ را برگزار می شود.

وی توضیح داد: روز ۲۸ آبان سال جاری با موضوع نوآوری در مدیریت شهرداری (خدمات اداری هوشمند و تجهیزات ترافیکی)  و ۱۵ دی نوآوری در مدیریت پسماند ( نحوه برخورد با زباله های عفونی)  و ۲۹بهمن ایمنی و بهداشت و محیط زیست برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج عنوان کرد: در حوزه فرهنگی مسابقه کتاب فتح خون شهید آوینی و با موضوع شهیدت را بشناس که از هم استانی ها در جهت شناخت شهید محله خود است. 

در پایان میروکیلی خاطرنشان کرد: شهرداری کرج و شورای شهر با حمایت معنوی و مادی این مرکز علمی ارزان ترین خدمات را ارائه می دهد.

کد خبر 980412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha