خط قرمز من مصالح مردم است

نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز من مصالح مردم است و هرجا کوتاهی در حق مردم در حوزه مدیریتی و اجرایی ببینم ورود و از اهرم نظارتی خود استفاده خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، «بهزاد علیزاده» در نشست شورای اداری شهرستان دهلران اظهار کرد: ما به عنوان مسئول و مدیر، باید گوش شنوایی برای حرف مردم داشته باشیم و فرصت های که در اختیار داریم  باید به بهترین نحو در راستای خدمت به مردم سپری شود.

 

وی گفت: مدیران باید در طول هفته و ماه برای مردم وقت ملاقات بگذارند و مدیران نباید از مردم فاصله بگیرند و به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی با اقشار مختلف  جامعه در حوزه انتخابیه نشست خواهم داشت و  پای درد دل ها خواهم نشست و از نظرات همه استفاده خواهم کرد.

 

علیزاده با بیان اینکه برای توسعه باید نقشه راه داشته باشیم، افزود: همه مدیران استانی و شهرستانی باید برای رشد و توسعه استان و شهرستان سند جامع را به عنوان نقشه راه قرار بدهند و به آمار ارقام اکتفا نکنند  و به عنوان نماینده مردم برای توسعه  حوزه انتخابیه از مدیران سند می خواهم.

 

نماینده مردم دهلران، آبدنان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نفت و گاز، کشاورزی و مرز می تواند نقش به سزایی در شکوفایی شهرستان  دهلران، استان و کشور  داشته باشد.

 

وی گفت: مشکلات این حوزه را به صورت جدیدی دنبال خواهیم کرد تا شاهد توسعه منطقه و از همه مهم تر ایجاد اشتغال جوانان باشیم.

 

علیزاده با انتقاد از عدم تکمیل کارخانه سیمان دهلران یادآور شد: تراژدی غم انگیز کارخانه سیمان باید تعیین تکلیف شود و امروز این کارخانه سیمان دهلران آینه دق مردم شده است.

 

نماینده مردم دهلران، آبدنان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: نمی دانم  چه داستانی پشت این قضیه می باشد که سال هاست  کارخانه سیمان دهلران معطل مانده است، در این خصوص حتما به اتفاق استاندار ایلام به صورت ویژه این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

 

کد خبر 980421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha