مشارکت مردم و مسئولان، زمینه ساز شناسایی تهدیدها و آسیب هاست

حسینی گفت: مشارکت مردم و مسئولان، زمینه ساز شناسایی تهدیدها و آسیب هاست و نیازمند مشارکت همه جانبه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از نکا، « سید موسی حسینی» سه شنبه ( 15 مهر) در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی نکا اظهار کرد: افزایش آرامش در جامعه در گرو همکاری مردم و مسئولان با پلیس است و در سایه تعامل و همدلی می توان به آرامش و امنیت دست یافت.

 

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: ارتقای سطح امنیت در جامعه با دستان سبزپوشان نیروی انتظامی میسر است و در این بخش نمی توان از همکاری مردم با نیروی انتظامی گذشت.

 

حسینی گفت: مشارکت مردم و مسئولان، زمینه ساز شناسایی تهدیدها و آسیب هاست و نیازمند مشارکت همه جانبه هستیم.

 

حجت الاسلام « محمدصادق محمدی لایینی» هم با اشاره به اهمیت نیروی انتظامی در این مراسم خاطر نشان کرد: امروزه با وجود و حضور نیروی انتظامی، امنیت و آرامش در جامعه حکم فرماست و باید در افزایش امنیت تلاش شود.

امام جمعه نکا گفت: اقتدار، عزت و روحیه خدمت رسانی به مردم از ویژگی های مهم نیروی انتظامی است و این مهم به عینه در بین افراد سبزپوش نیروی انتظامی نمودار است.

 

وی در پایان با تقدیر از تلاش های « حسین زارع» فرمانده سابق نیروی انتظامی نکا در دوران تصدی خود در این سمت، اظهار امیدواری کرد که در دوره عملکرد فرمالنده جدید نیروی انتظامی نکا هم شاهد استمرار امنیت و تلاش برای ایجاد آرامش بیشتر درجامعه باشیم.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم با تقدیر از تلاش های « حسین زارع» فرمانده سابق نیروی انتظامی نکا، «قاسم عزیزی کرانی» به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی نکا معرفی شد.

کد خبر 980486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha