۳۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های قزوین بستری هستند

نامدار با اشاره به روند افزایشی ابتلا به بیماری کرونا در استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۱۵ نفر در اثر ابتلا به این بیماری در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «پیمان نامدار» در خصوص آخرین وضعیت استان در ابتلا به بیماری کرونا بیان کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 61 بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روزهای گذشته خیز افزایشی را شاهد هستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در حال حاضر 315 نفر در اثر ابتلا به این بیماری در بیمارستان های سطح استان قزوین بستری هستند که از این تعداد 74 نفر در بخش های مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

 

وی عنوان کرد: 41 نفر از بیماران از دستگاه کمک تنفسی استفاده می کنند و با توجه به افزایش بیماران نیازمند خدمات ویژه، 25 بیمار در انتظار تخت ویژه آی سی یو هستند.

 

نامدار اعلام کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته هفت نفر از هموطنان عزیر خود را با علائم قطعی بیماری کرونا از دست داده ایم و مجموع فوتی های ما در استان به 668 نفر رسیده که آمار بالایی است.

 

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود نیاز ما برای رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بسیار است و توصیه ما به ستاد مقابله با کرونا در استان ادامه محدودیت ها خواهد بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطر نشان کرد: با وجود محدودیت های اعمال شده این موضوع به درستی از سوی اصناف رعایت نمی شود و این امر باعث می شود در هفته های آتی هم کاهش آمار بیماران را نداشته باشیم.

کد خبر 980560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha