انقلاب اسلامی ایران  به برکت خون امام حسین(ع)و  قیام عاشورا برپا شد

حجت الاسلام جباری گفت: نظام جمهوری اسلامی وابسته به قیام کربلاست و امکان ندارد کسی بتواند برای شکست این نظام کاری کند .

حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب امام حسینی و در مسیر امام زمان(عج) است و این نظام می ماند تا به دست آقا امام زمان(عج) برسد.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به جلوه هایی از ماه محرم و صفر و انقلاب اسلامی افزود: توجه به مبانی قرآنی امام حسین(ع) مهم است و امام حسین(ع) هم برای نهضت دین، عزت و شریعت قیام کرد و جهاد در راه خدا و مقابله با ظلم و جور ظالمان از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) بود که باید در تبیین آن تلاش کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: قرآن مردم و همگان را به عدالت دعوت کرده است و اینکه هیچ گاه به ظلم و ستم تکیه نکنید و در واقع امام حسین(ع) برای مقابله با ظلم و ستم قیام کرد.

 

حجت الاسلام جباری گفت: امام حسین(ع) همواره همگان را از ترک امر به معروف و نهی از منکر نهی کرده است و امام سجاد(ع) هم فرمود: " ترک امر به معروف و نهی از منکر، از دست دادن روح انتقادی و مطالبه گری و روح انقلابی گری موجب خسران و نابودی است که ارزانی را تبدیل به گرانی کرده و خوبان می روند و بدان می مانند".

 

وی افزود: امام علی(ع) هم فرمودند: " هیچ گاه امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که اگر جامعه نسبت به آن بی تفاوت باشد؛ بدعت بر شما مسلط می شوند و دعای خوبان مستجاب نمی شود."

 

حجت الاسلام جباری گفت: نظام جمهوری اسلامی وابسته به قیام کربلاست و امکان ندارد کسی بتواند برای شکست این نظام کاری کند و این نظام می ماند تا به دست آقا امام زمان(عج) برسد.

 

وی در پایان یادآور شد: انقلاب ما براساس قیام امام حسین(ع) و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر بود و بر همین اساس انقلاب ما شکل گرفت و در ادامه راه باید در برابر عدالت و حق تسلیم و در برابر ظلم و جور ایستاد.

کد خبر 980583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha