نمازجمعه ۱۸ مهرماه در جهرم اقامه نمی شود

حجت الاسلام دست داده از عدم اقامه نماز جمعه به دلیل قرمز شدن وضعیت شهرستان جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا در روز ۱۸ مهرماه خبر داد.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بر اساس نامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم مبنی بر قرمز شدن وضعیت این شهرستان از لحاظ بیماری کرونا، اقامه نمازجمعه این هفته در جهرم ممکن نیست.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: وضعیت شهرستان جهرم در سه هفته گذشته از حیث بیماری کرونا، نارنجی بود که نمازجمعه نیز اقامه شد اما به با قرمز شدن این وضعیت، اقامه نماز جمعه در جهرم امکان پذیر نیست.

 

وی با اشاره به اینکه نمازجمعه جهرم در هفته های گذشته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقامه شده است، بیان کرد: حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک همواره مورد تاکید عوامل برگزار کننده نمازجمعه در جهرم بوده که در این زمینه به خوبی سایر شیوه نامه ها نیز اجرایی شده است.

 

حجت الاسلام دست داده با اشاره به اینکه این وضعیت شامل سایر مناطق شهرستان جهرم نیز می شود، عنوان کرد: همچنین نمازجمعه این هفته در شهر «قطب آباد»، مرکز بخش «کردیان» شهرستان جهرم نیز اقامه نمی شود.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم در پایان با درخواست از مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از گسترده تر شدن بیماری کرونا در جامعه، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تغییر وضعیت کرونا و بازگشت سلامت به چهره شهرستان جهرم، شاهد گشایش نمازجمعه و حضور پرشور مردم در این آیین عبادی و سیاسی باشیم.

کد خبر 980615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha