ویژه برنامه اربعینی «موکب» از سیمای خوزستان پخش می‌شود

حجت‌الاسلام امینی‌موحد گفت: ویژه‌برنامه موکب با شعار «کربلا فقط یک سلام» در ایام اربعین حسینی با بهره‌مندی از ظرفیت بالای هنرمندان و شاعران خوزستان و همچنین کارشناسان مذهبی و مدیحه‌سرایان از سیمای خوزستان پخش می‌شود.

«حجت‌الاسلام میلاد امینی‌موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی ویژه‌برنامه تلویزیونی «موکب» با حضور کارشناسان مذهبی و مداحان و مرثیه‌سرایان در چهار قسمت یک ساعته از شبکه خوزستان پخش می‌شود.

 

مدیر شبکه رسانه‌ای صف با بیان اینکه در این ویژه‌برنامه سعی شده از ظرفیت بالای هنرمندان و شاعران استان خوزستان بهره‌ لازم برده شود افزود: در این برنامه سعی شده یک ویژه‌برنامه را به موضوع شهدای حله اختصاص دهیم و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی بداریم.

 

وی با اشاره به اینکه این سومین برنامه تلوِزیونی شبکه رسانه‌ای صف از سیمای خوزستان است اضافه کرد: ویژه‌برنامه موکب با شعار «کربلا فقط یک سلام» در ایام اربعین حسینی در مسجد گلزار شهدا و با طرای متفاوت به میزبانی هیئت محبان فاطمه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام امینی‌موحد در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با دهه ولایت ویژه‌برنامه شادباش از سیمای خوزستان پخش شد، شبکه رسانه‌ای صف از ابتدای سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون با شبکه‌های سوم سیما، افق و مستند همکاری‌های گوناگوی داشته است.

 

کد خبر 980617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha