ممنوعیت توزیع غذای نذری در اربعین حسینی

ضمیری پذیرایی درجریان مراسم اربعین و سایر مراسم دهه آخر ماه صفر را ممنوع عنوان کرد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی مطلقا ممنوع است و پذیرایی موادغذایی، باید خشک و به‌صورت بیرون‌بر توزیع شود.

«رامین ضمیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اربعین حسینی امسال اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبری هرچه ستاد کرونا تعیین کند همان لازم‌الاجرا خواهد بود و حفظ سلامتی ضرورت دارد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه ماسال افزود: اولویت برگزاری مراسم اربعین و مراسم‌های دهه آخر ماه صفر در فضای باز مساجد و بقاع متبرکه به مدت یک ساعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

 

وی گفت: در صورت وضعیت نامساعد جوی برگزاری مراسم در محیط داخلی بقاع متبرکه و مساجد با تجمع حداقلی با یک چهارم ظرفیت انجام شود و قبل و بعد از حضور عزاداران، مساجد و بقاع متبرکه ضدعفونی شوند.

 

ضمیری پذیرایی درجریان مراسم اربعین و سایر مراسم دهه آخر ماه صفر را مطلقا ممنوع عنوان و تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی مطلقا ممنوع است و پذیرایی موادغذایی، باید خشک و به‌صورت بیرون‌بر باشد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه ماسال با اشاره به اینکه خواندن زیارت اربعین و قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه در روز اربعین توصیه می‌شود خاطرنشان کرد: اربعین حسینی دارای ظرفیت بزرگ معنوی است.

 

 

کد خبر 980675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha