اتخاذ تدابیر لازم برای ادامه کار موزه تمبر استان البرز

فرزین با اشاره به اینکه موزه تمبر در شهر کرج به صورت خصوصی است گفت: تدابیر لازم برای ادامه کار موزه تمبر استان البرز اتخاذ می شود.

« محمود فرزین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تسلیت ایام اربعین حسینی و شیوع بیماری کرونا که فعالیت سازمان پست در سطح گسترده تر از قبل کرده است گفت: توسعه ارتباطات اجتماعی، الکترونیک و فیزیکی همچنان برعهده این سازمان است. 

مدیرکل پست استان البرز افزود: سازمان پست با ایجاد تحول الکترونیکی و مرسولات خارج کشور مبنای فعالیت خود را ادامه می دهد و در حال حاضر با کاهش بسته ها و امانات با توجه به شرائط روبه رو نیستیم بلکه تعداد امانات سازمان نسبت به اوائل سال چهار و نیم برابر شده است. 

وی در خصوص اینکه در هنگام زمان رجوع ماموران سازمان پست در درب منازل و عدم حضور خانواده ها چه برنامه ای از طرف این اداره کل وجود دارد بیان کرد: مامور پست با این هدف رجوع می کند که افراد خانواده در منزل هستند و اگر گیرنده حضور نداشته باشد با اطلاع رسانی الکترونیک که شامل درخواست خود گیرندگان می باشد و با ارسال پیام به گیرنده از مرصوله وی و تغییرات و موقعیت مرصوله به گیرنده اطلاع رسانی می شود.‌

فرزین در خصوص پست های معوقه نیز عنوان کرد: مرسولات ۱۵ روز در باجه معطل می ماند، همچنین نقطه متوقف درب منزل ثبت می شود و در صورت هرگونه تاخیر و عدم مراجعه به باجه معطله که اگر مشتریان اطلاع رسانی دقیق و به موقع انجام بدهند که در اسرع وقت پیگیری می شود. 

وی در رابطه با فعالیت موزه تمبر استان البرز بیان کرد: موزه رسمی تمبر پست جمهوری اسلامی ایران در منطقه ۱۱ تهران است و محوریت تمبرهای خارجی و داخلی به نمایش گذاشته شده است، اما در شهر کرج این موضوع موزه به صورت خصوصی است، با این وجود تمام مساعدت را انجام می دهیم هرچند دستمان جهت تامین نیازهای آن کوتاه است و به تعداد نامحدود می توانیم تامین کنیم. تلاش بنده براین است که موزه پابرجا بماند. 

مدیرکل پست استان البرز در پایان در خصوص اینکه کارت ماشین هم استانی ها چگونه و در چه زمانی امحاء می شود خاطرنشان کرد: زمانی که گیرنده در منزل نباشد و پس از ۲بار مراجعه در حوزه معطله که بیش از چهارماه رجوع نکنند کارت قیچی می شود و مجدد باید صادر شود، همچنین کسانی که آدرس منزل تغییر کرده باشد به سرعت کارت ماشین به پلیس راهنمایی و رانندگی عودت می شود و در معطله نمی ماند.

کد خبر 980720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha