۱۰ هزار بسته غذای گرم در ملایر توزیع می‌شود

حجت الاسلام نجفی گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی موکب ها و هیات های مذهبی شهرستان ملایر در روز اربعین بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

«حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی» در گفت‌وگو خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در اربعین حسینی برنامه قرائت زیارت اربعین در دو نقطه شهر ملایر برگزار می‌شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود:  با توجه به اطلاعیه ستاد استانی کرونا، قرائت زیارت اربعین، سخنرانی و عزاداری صبح روز  پنجشنبه (۱۷ مهرماه) در فضای باز بام ملایر و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار و برنامه ویژه خواهران بعدازظهر همان روز در حیاط حوزه علمیه خواهران با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به به فعالیت بیش از هشت گروه از موکب داران و گروه های جهادی و هیئات مذهبی ملایر افزود: این گروه ها در حال پخت و آماده سازی غذا برای توزیع در بین خانواده های نیازمند هستند.

 

وی از توزیع  بیش از ۱۰ هزار بسته غذای گرم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی از سوی موکب های و هیات های مذهبی شهرستان ملایر در روز اربعین خبر داد و گفت: این بسته های غذایی در بین خانوادهای نیازمند حاشیه شهر ملایر و مناطق مختلف شهر در  روز اربعین توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه  دو ایستگاه فرهنگی در سطح شهر ملایر نیز در روز اربعین برپا و  اقدام به  توزیع ماسک و دیگر مواد ضدعفونی کننده خواهند داشت گفت: مراسم دمام زنی و مقتل خوانی سیار توسط خودروها در سطح شهر با همکاری تیپ ۴۳ امام علی(ع) از برنامه های پیش بینی شده در روز اربعین است.

 

وی افزود: همچنین به همت کانون مداحان جمعی از مداحان شهرستان به صورت خود جوش و جهادی   با حضور در روستاهایی که روحانی ندارند مراسم  روضه خوانی و مداحی در کوچه ها و فضای باز را در روز اربعین خاهند داشت.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه بیش از ۴۰ مبلغ در مساجد شهر و روستا مشغول روضه خوانی و مداحی خواهند بود، گفت: مراسم روضه خوانی در حیاط مساجد شهر و روستا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 980727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha